Ekstraordinært årsmøte i OKK 23.09.2014 – Kl.19:00

aug 23rd, 2014 | By | Category: Nyheter, Styresaker

1969402_10201890722458838_8370989355511623885_nDet blir ekstraordinært årsmøte i Oslo Kajakklubb 23.september, 2014 – kl.19:00. Sted: Oslo Kajakklubb.
Sakslistepapirer:

Ekstraordinært årsmøte

Villighetserklæring

Lill Ann Monge – presentasjon

.

Sveinung Oftedal

Styreleder i OKK

7 Comments to “Ekstraordinært årsmøte i OKK 23.09.2014 – Kl.19:00”

1. Elizabeth H. Glad sier:

Jeg har i kveld lagt ut en artikkel under Nyheter hvor formann Sveinung Oftedal redegjør nærmere for hvorfor det innkalles til ekstraordinært årsmøte.

• Jørgen Fog sier:

Det var en glimrende redegjørelse for noe et menig medlem som meg ikke kunne ante var bakgrunnen for det ekstraordinære årsmøtet 🙂

2. John Martin Dervå sier:

Skifte av revisor er normalt egnet til å påkalle bekymring. En lite informativ innkalling bidrar ikke i positiv retning. Kanskje styret kan informere bedre om hva som er begrunnelsen for endringen? Skal det bli rimeligere? eller er det gjort funn som viser at tidligere revisor ikke har gjort jobben? Er det gjennomført en konkurranse og innhentet tilbud fra flere revisorer? Fint med bedre opplysning i en sak hvor det foreslås endring i en viktig tillitsfunksjon.

3. haakon Horn sier:

Hvorfor ekstraordinært møte? – Valg av revisor – ny revisor??

4. Thorvald Moe sier:

Samme her; dette var svakt begrunnet innkalling

5. Jørgen Fog sier:

For meg fremgår det ikke tydelig hvorfor det innkalles til ekstraordinært årsmøte. Er det bytte av revisor?

6. ole bryoen sier:

Hei,
    Mangler det et dokument”styrets innstilling” som er pkt 1 på møtet?